FMCG
Sektor produktów konsumenckich stoi obecnie przed wielkimi wyzwaniami. Z jednej strony spadające dochody netto konsumentów, rosnące koszty produkcji i zwiększony nacisk konsumentów na jakość wpływają na obniżenie realizowanych marż. Z drugiej strony właściciele i udziałowcy wymagający zwiększania rentowności zainwestowanego kapitału, przychodów i wartości udziałów/akcji. Wszystko to dzieje się w otoczeniu zwiększających się restrykcji prawnych, rosnącej świadomości konsumenckiej i zmian technologicznych. To sprawia, że Zarządu stają przed koniecznością znalezienia nowych trendów i źródeł wzrostu.
Nasze doświadczenie na rynku hurtowym i detalicznym w kilkunastu projektach w branży FMCG, pozwala nam wspierać klientów w budowaniu efektywnych strategii rozwoju. Wykorzystujemy całą naszą wiedzę z zakresu finansów, sprzedaży, strategii, marketingu i technologii w definiowaniu istoty biznesu i optymalizowaniu biznesu. W efekcie pomagamy Klientom wykorzystać drzemiący w nich potencjał i zapewnić długotrwały wzrost.
Pracowaliśmy dla największych światowych korporacji, jak i polskich firm średniej wielkości. Dzięki takim projektom jak integracja potransakcyjna, optymalizacja struktury organizacyjnej, czy usprawnienie działów sprzedaży, posiadamy duże doświadczenie, które pozwala nam być liderem na rynku polskich firm konsultingowych w branży FMCG.